mitt i veckan

Ja nu kan man verkligen säga att det är mitt i veckan... Det är torsdag. slutet av förra och början av denna befann jag mej på ålands kryssning. vi var 19 st som åkte.. jag, mickis patrik och peeter sen alla vakter vi har förutom en som var sjuk... detta var en mycket trevlig resa då man fick va med och höra och lära känna dem bättre... vissa säger att det som hände på båten stannar på båten så vi får väl säga så nu med men jah kan ju säga att jag var oskyldig. :)

sen väl hemma var det jobb tisdag så den rullade på helt i sin ordning. men igår var man ledig, då var det träning på morgonen, till huset en sväng på dagen för att sandpappra vissa dörrar, sen till teron snacka skit efter det gick vi till arenan för att kika handboll och kul när man väl är där att de vinner.. :) man blir så suygen på att spela så du anar inte.. ;) efter det plocka vi med magda till harrys och där fortsatte vi att prata skit...
så gårdagen var helt okej :p

idag satte vi även igång med ett träningspass.... börjar bli i riktigt fin form.... eller inte, det kan man ju drömma om.. ;) men nån gång då ska den fina formen allt va på plats... men jag säger inte ritkigt när...

på måndag åker mickis till aruba med vissa i hennes närhet.... två veckor av sol och värme... snacka om att det vore gott.... men för en annan betyder det lite mer jobb här hemma i kylan... JAG ÄR INTE BITTER!!! ;)

ne nu måste jag sätta fart så det blir nått gjort. börjar bli allt för slö måste jag erkänna!!!!

Kommentarer
Postat av: KSena

Ja' ä' int' bitter! X-D

2011-01-13 @ 17:49:49
URL: http://kseenaa.livejournal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0