tralallallala

hej på dej din gris!
nu var det ett tag sen igen.... har så månag roliga historier att berätta.. men bara för jag hade fem min över och satte mig här för att skriva så har jag glömt allt!
men annars så jobbar jag en del... :)
har vart uppe och flygt på moln en sväng men någon har nu plockat ner mej! känns väl skönt att ha båda fötterna på gjorden och verkligen se sin spegelbild i speln... så nu vet vi vad som behövs att göras... och startskottet gick idag!

idag är det gym, menyprovning och jobb som står på schemat!

vi har vart i trollhättan och tagit lite roliga kort... de kommer upp här snart när jag fått dem... ett litet smakprov...


Kommentarer
Postat av: KSena

Riktigt nice kort, vännen! Tråkigt att höra att då åkte ner på marken igen, bara... Behöver du prata så ring eller skriv om du vill. krama

2011-02-05 @ 00:42:39
URL: http://kseenaa.livejournal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0