nu snöar det mera!

Man hade väl inte direkt önskat mer snö men jag måste erkänna att det är väldigt vackert när det faller... och så länge det ligger... :) fast jag skulle ljuga om jag sa att jag inte längta till våren...

nu har då mickis, jonas, ann och peter kommit hem från deras resa och det är skönt att ha dem på hemmaplan igen... :p dock plågar mickis mej med all träning men va tusan det gör ju mej bara gott :)
Sen så har vi gått med i en tävling... GI- tävling... och än så länge har jag inga problem... :p det är ju bara att tänka på vad man stoppar i sig och det är väl bara nyttigt tycker jag... sen prata vi lite på jobbet igår om kalorier... nu är ja inte säker på siffror men om ja säger såhär... en pommes från donken, storleken som du får när man beställer plusmeny.. den innehåller dubbelt så mycket kalorier än vad du behöver ha i dej på en hel dag typ... lite skrämmande... snacka om att det finns farliga kryphål som förmodligen inte folk tänker på...

Och i huset går det väl långsamt framåt... jag har ju tagit på mej att spackla, slipa och måla... inte så jätte skoj... det är roligt när man är två men inte alla som tycker de e skoj så svårt att få med någon att hjälpa en... eller ska ja va ärlig... slipa var bland det tråkigaste ja vart med om... spackla var faktiskt rätt skoj.. :p
annars så känns de väl som att jag flyttar in till hösten eller kanske första advent... jag är inte bitter! men som sagt... kanske kan ha halloweenfest där.. :/
ne då innan det ska jag tusan ha flyttat in..!

på söndag drar vi iväg till stockholm med några från jobbet... de som jobbar heltid... vi fick julklapp från våra underbara chefer.. minibuss upp dit, shopping ett litet tag... ta in på hotell, raw comedy club och ut och käka... sen om man tar en liten krogrunda eller upp på hotellet och sova... vid lunch tid på måndagen blir det färd hemåt... kommer bli grymt trevligt.. :)

men innan det blir det jobb.. ikväll är det nästan ett fullt harrys med QUIZ.. :) i morogn blir det VILD OCH SKILD! och det är en så trelig kväll.. har ni inte vart där kom på det, det är livemusik, lysband och en toppen stämning... på lördag är heller ingen vanlig kväll iaf inte för er tjejer.. man kan få skor och spännande saker från Nelly!

Ska försöka få in lite spackling i helgen oxå... är nog inte omöjligt! och om någon av er känner er görolösa så är det bara att höra av er... det finns jobb till er oxå :)


Kommentarer
Postat av: KSena

Förstår om det känns hopplöst, men du kommer nog att bli klar med din lägenhet till slut. :-) Jag är övertygad om detta.



Jag håller dessutom med. Nog nu! Vill ha vår! :-P

2011-02-13 @ 16:22:17
URL: http://kseenaa.livejournal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0