ledig dag!

i dag är denna veckans lediga dag!
dagen började med sovmorgon... iofs gör väl de flesta dagar i min kalender de tackvare att jag jobbar kvällar.. :p men som sagt denna dag började med sovmorgon.. ;) sen liten enkel frukost för att ta oss an en löprunda... satan vad jag och mickis är duktiga... vi springer och vi springer... och de går bra NU! :)
vi var ju i stockholm söndag till måndag... julklapp från jobbet.. och då köpte jag lite löparkläder och jag invigde både byxorna och jackan idag och satan va snabb jag blev ;) måste vart kläderna...
annars i stockhom så var det shopping, äta mat på prinsen, gå på raw comedy club, äta middag på sturehof, åka till café opera, vid stängning sova... måndag rusa runt i affärer innan vi styrde hemåt mot skövde... detta var mycket mycket trevligt... och raw var super skoj! det var många skratt under den tillställningen! :)
lilla ja gjorde oxå en fin tabbe.. :p inne på café opera.. jag och ida går fram till baren, ida tycker bartendern var super finså vi står och småfnissar, jag betalar skriver glatt på kvittot och vi tar drinkarna och går och sätter oss... de kommande minuterna så kollar bartendern bort mot oss gång på gång och vi förstår inte riktigt varför utan fnittrar lite till... tillslut håller han upp mitt kort och lite ser lite undrande ut om jag vill ha tillbaka det... så typiskt... glömde kortet på bardisken.. sånt som vi skakar på huvudet åt när man själv jobbar och tänker hur kan gästerna glömma kortet! men nu har även ja gjort det! perfekt ;)

annars så ska denna dag spenderas på ett möte på jobbet och i huset med spackel... måste ta tag i de när man väl är ledig så de händer något... det är lätt att skjuta det framför en... men när man väl är där så är det skoj :)

ne nu får ja ta tag i alltihop! måste få mycekt gjort ! funderar på att köpa lite stolar idag med... har ju hittat perfekta stolar till köket! :)

ha en bra dag!



Det var massa Kärlek på nyår!
Jag mickis och jonas!


Kommentarer
Postat av: KSena

Yra runt i Stockholm och ha roligt? Det låter inte alldeles fel. :-)

2011-02-18 @ 23:44:43
URL: http://kseenaa.livejournal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0