sjukt nöjd

ja det måste jag säga.. livet leker just nu iaf i vissa delar...
Jag och mamma gick på stan i måndags och gissa vad som händer jag hittar mej ett par sandaler som jag är så sjukt nöjd med...har ingen bra bild men här ser ni ju dem iaf... de är verlkigen sjukt snygga... :p

sedan köpte jag en shorta med som va rätt så härlig. tisdagen kom och det blev promenad i det underbara vårvädret med mickis till affären och sen hem för att käka lunch..
det hände även två mycket roliga saker igår men ska inte skriva dem här än... det kommer om det går åt rätt håll! :)
idag så hade jag bestämt mej för att sova ut.. dock vaknade jag yberpigg tio i sju så jag tog och åkte till gymet för att köra morgon spinningen... det visade sej att det endast var jag som kom på passet men jag och elin körde ändå... det är fint att förbränna kalorier på morgonen!
det är bra om man ser på tävlingen oxå... just de hoppas ni följer tävlingsbloggen oxå massa bilder och står vad som händer... livingroomfightclubb.blogg.se ... det är nästan ett måste! ;)
nu ska jag ta tag i dagen och fixa i ordning mej för att ta mej till stan och gå en sväng med teron.. sen ikväll är det årsmöte på brottningen med smörgåstårta... inte illa ;)

nått att tänka på!


hepp nu måste jag fixa återkommer alltid.. de vet du!


Kommentarer
Postat av: Teron

känner igen den där bilden.. bra skit ;)

2010-03-18 @ 21:36:16
Postat av: KSena

Kloka ord där på den där skylten, måste jag säga. :-)

2010-03-23 @ 11:59:58
URL: http://kseenaa.livejournal.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0