Sälen

Hej alla :) här kommer ett par rader från en trött Josse. I morgon åker vi hem för en helg full av arbete och då menar jag verkligen full av det. Det har vart gott att vara här dock har vädret vart urdåligt. Idag blåste det på förmiddagen och på eftermiddagen såg man inte vart gränsen mellan dimman och snön var. Allt var liksom vitt, lite små läskigt att åka men fick passa på eftersom det var sista dagen på brädan denna vinter. Har även gått och köpt mej en jacka. Min andra var ju trasig så gjorde ett riktigt bra fynd här, så tjusig var den med. Nu ser vi på trubbel i paradiset tror jag den heter. Är dock sjukt trött och det är 40 min kvar ska verkligen försöka hålla mej vaken. Puss och god natt alla änglar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0