ojoj

ja ojoj kan man säga... va ett bra tag sen man skrev här...
hade tänkte att börja lite smått... är ju nämligen med i en tävling... och den starta i söndags... 4 personer från bogrens har fått varsitt träningskort på livingroom och under fyra månader så gäller det att träna... och i söndags körde vi ett pass, igår var jag nere.. och i morse blev det yoga och lite kondis... så nu är man igång...
har ont i kroppen måste jag säga,... det var inte igår jag tränade. vart typ ett år sen sedan sist. men nu ska det bli andra puckar och verkligen komma igång. sommar 2010 här kommer vi. :)
ne nu måste jag kila men kommer uppdatering inom kort det lovar jag för nu ska jag börja berätta om mitt liv igen... ;)

Kommentarer
Postat av: KSena

Ser jag fram emot. ;-) Se mer i din blogg, menar jag. Träna är jobbigt och överkurs. Jag går till jobbet var dag istället. :-P Mycket trevligare sätt att hålla igång. :-)

2010-02-03 @ 07:41:06
URL: http://kseenaa.livejournal.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0