lär känna bogrens

ja nu är bogrens laget presenterat på tävlingsbloggen... livingroomfightclub.blogg.se... ut och läs... vi ska vinna det så är det bara! ;)

har blivit lite snuvig på sistone... eller det har jag varit från och till hela denna vintern... med edt är bara att bita ihop.. nu är det läge att ta på sej massa kläder för om en timme så är det pass på livingroom och jag har ingen bil så det blir promenad både dit och hem... småsegt men så kan det vara. kommer bli så mycekt lättare när all snö är borta så man kan ta cykeln...!

och är det någon som har ett jobb åt mej så är det bara att hojjta till.. jag är sugen på att jobba mer! man blir så slapp annars! :p sen är jag vrål sugen på att flytta hemifrån och då behöver man pengar!

jaja! uppdatering kommer ! nu måste jag kila!!!

här kommer lite februari bilder..

en härlig bild innan de senaset snöovädren!

en sko som jag köpt mej ! så tjusig ;)

jag innan den enda utgången jag gjort denna månad..


alla hjärtans dag efterrätt

förrätten... jag vet att den ser tråkig ut... blev ingen sallad till eller så.. men men! så är det med de! :p


sist men inte minst var jag tvungen att lägga ut dessa två bilder.... överst ser ni min mammas försök till att göra en paj med rutmönster... underst ser ni min paj som jag gjorde åt henne när hon skulle få gäster... skillnad på rutor? ;)

ha en bra dag allihop!


Kommentarer
Postat av: Teron

ja tror de e mariannes som är överst... ;)

2010-02-22 @ 15:05:16
Postat av: KSena

Well, Moster Mimmi's paj är ju hjärtformad iallafall. ;-) Man måste se det positiva i allt! Och du är väldans söt, gumman. ;-) Karln din kan skatta sig lycklig!

2010-02-22 @ 18:51:31
URL: http://kseenaa.livejournal.com/
Postat av: Fransson

Du, jag tror att det finns jobb till dig uppe i Karlstad:)!!!

2010-02-22 @ 21:12:55
Postat av: mariell

sötaste pajerna. beror väl på vad man vill ha för rutor. om man vill ha en som ser ut som ett julgranshjärta eller en som ser ut som de i kokböckerna....:P



jag tycker båda är fina. puss puss, och jag äslkar dina skor. har fått börja vänja mig vid tanken på att pumps är många år borta....efter snart ett halvår i flip flops så vänjer sig tårna vid luft och de breder ut sig....:( (så om jag hade breda fötter innan)

2010-02-23 @ 06:29:50
URL: http://reasontobe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0