han är i köket och det luktar gott

precis som det ska vara en lördag kväll :)

dagen till ära bestämde vi oss för att fira alla hjärtansdag... jag vet att det bara är ett dumt påhitt för att det dumma folket ska konsumera mer och att affärerna ska tjäna pengar. men det skiter vi i... :)
min dag har sett ut som följer... 08,00 ringde klockan... dax för frukost och ner till gymet... kör ett pass som inkludera ben, mag och bröst... mycket skönt... röd som en tomat i ansiktet for jag hem och in i duschen... ringde förtvivlat tilll martin och han svarar inte.... jag gjorde då en chansning och ringde till min gamla klasskompis som bor i samma trappuppgång och se om han var hemma så han kunde gått ner och ringt på så martin vakna... men han va och träna... höjden av otur... tjugo min kvar tills vi skulle vara på spat ringer han och slänger sig iväg... upp till billingehus far vi och ramlar in prick... av med kläderna och upp på bänken.. lavastens massage är aldrig fel... har nu fått den tre gånger... allra bäst var den i turkiet på ett spa hotell sämst var den på kryssningsbåten i karibien och skövde fick sig en fin andra placering... så betyget var VG. :)
där efter började våra magar kurra så vi drog oss till harrys för lite mat och slappa.. in i en matkoma så hem och soffan... småslumra till mr. deeds...
sedan vaar det martin som fick åka hem och jag förbereda förrätt och efterrätt... :) hN ÅKTE HEM OCH MYSTE TILL SIN LÖGENHET OCH GÖR NU VARMRÄTT.... (oj caps lock och orkar inte ändra och skriva om) :)

när han är klar om en timme eller nått så är det trerätters middag och sedan mys framför tvn...

vad vi ätit och möjligtvis bilder kommer... nu tror jag att jag ska lägga upp det lite snyggt ;)

God kväll allihop, nu är det dax att korka upp vinet!!!!! ;)



han som är i köket nu fast en bild från igår när han jobbade på glam!!!



martin för ett par år sedan..

aja hej hopp!


Kommentarer
Postat av: KSena

Nice, nice... ;-) I approve. :-) Kan du ju hälsa han. skratt Hoppas ni får en mysig Alla Hjärtans. Låter som ni har samma plan som vi geeks i Borås. ;-)

2010-02-14 @ 13:34:30
URL: http://kseenaa.livejournal.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0