fredag

ja nu är vi inne på de sista minuterna av fredagen!
vad har hänt idag då? Jo jag har blivit lämnad... söt åkte på killhelg i sälen... hoppas de får super trevligt... dock måste jag erkänna att jag gärna hade hellre vart där än här...
men som plåster på såren åkte jag till gymmet idag... va grymt gött att köra... körde endast Crosstrainer men de va riktigt skönt efter gårdagens bodypump... gick från gymmet och såg ut som en gris i ansiktet va rätt trött... men de känns ändå att formen inte är långt borta... den finns där någonstans.. bara att kämpa på. dock läste jag att bogrens halkar efter i tävlingen... KOM IGEN LAGET!!!! de som vill följa tävlingen så finns det en blogg som heter livingroomfightclub.blogg.se och den uppdateras dagligen...

annars så finns det väl inte mycket mer att skriva.. man slutar aldrig att förvänas... konstigt nog... men börjar tröttna på det nu... tror det finns en eller två som fattar var jag menar och det är väl lika bra det..
skönast skulle väl vara just nu att lämna staden för ett tag... men det går väl inte bara att fly heller..

i mrogon ska ja på stan med brockis och nora sen är det TRÄNA! underbart att träna... gillar denna tävlingen... man mår bra av att träna. sen på kvällen är det fest... hoppas det blir en trevlig kväll! håller alla tummar jag har..!

ne nu får man väl lägga sig så man kommer upp i morgon och hinner äta lite frulle och vakna innan det är läge att åka till stan...

ha det super nice!


Kommentarer
Postat av: mariell

saknar åka skidor....

saknar nog inte direkt kylan, men jag vill åka skidor. saknar sälen. vill krypa upp i en soffa med en varm kopp choklad och spela sällskapsspel.

grilla korv i öppen spis.....så massa mys.



gött gött att du tränar så mycket nu, jag ska försöka komma in i den där bloggen med då. :) puss kärleken.

2010-02-06 @ 19:39:06
URL: http://reasontobe.blogg.se/
Postat av: KSena

Han har det säkert hel-gött på sin resa. ;-) Sen får man väl hoppas han blir extra-mysig när han kommer hem!

2010-02-09 @ 19:52:37
URL: http://kseenaa.livejournal.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0