1 meter snö???

nu var det någon dag sen jag skrev... så en liten snabbis om vad som hänt...
i torsdags så var jag nere på gymet en snabbis och endast förbrände lite kalorier... sedan var det en sväng till brottningen och sist men itne minst jobbet... det var galet mycket folk.. det är ju sportlov nu ju så alla gick ut, dock märkte man av att de inte är stormrika så va inte allt för mycket att göra på andra sidan baren... hem sova och så ringde klockan vid åtta... klockan nio var det upp och till gymmet.. då var det activio på schemat, ett grymt roligt pass... du sitter på en spinningcykel med ett pulsband på dej.. du sitter och tittar på en klocka som har fem olika färgfält och en pil, pilen visar i procent till din maxpuls vart du ligger och sedan säger instruktörern vart man ska ligga... låter kanske itne så skoj när man skriver här men de var så jobbigt och så skoj för man tänkte inte på att det var jobbigt du bara körde.. är man tävlingsmänniska så är detta en grymt bra träning. :) efter det så åkte jag hem och sov en sväng då jag itne sovit många timmar under natten, när jag väl vakna så var det upp och laga mat eftersom jag hade noll krafter i kroppen jag var helt tom.. efter maten var det raka vägen till nästa pass och det blev spinning.. efter det kände jag mej nöjd... hade maxat till tusen två gånger på en dag, en helt underbar känsla.
 vi bestämde oss för att vi hade vart duktiga så jag och martin delade på en pizza och den va inte dum. ;) de va os på tv:n sverige vann en match i hockeyn och tog silver i längd.. skojsigt.. mickis kom förbi en liten sväng och berättade att hon hade hört att det skulle bli ett riktigt oväder och att det skulle kunna komma upp till en meter snö bara idag... (och de må jag säga... det snöar mycket nu... ) sedan var det att somna till filmen good luck chuck, den är riktigt rolig men jag var riktigt trött...

idag hade vi planerat att en sväng till ikea men vädret är så dåligt så vi åker inte.. isället blir deet nog att försöka ta sej runt i vissa affärer här... annars ska man bara hålla sig hemma.! '
ikväll så är det iofs jobb och är vädret så här så kan det inte vara många som ska ut plus att lönen kommer nästa vecka så kan tänka mej en ritkigt lugn kväll... men men! 

nu ska jag fixa mej lite så ha de göttt!!! 
och ja det där med före och efter bild det ska jag fixa. ;) men ni får inte se det förän om 4 månader och om deet blivit skillnad... :p  


Kommentarer
Postat av: KSena

Jag kräver en före och efter bild iallafall... ;-) Jävlar vad du tränar! o.O

2010-02-22 @ 18:44:12
URL: http://kseenaa.livejournal.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0