nu var det ett tag sen

JA mina små vänner... nu har jag fått en spark i baken och lite sug efter att skriva :)
Det var julafton igår och jag lämna knappt huset en enda minut, kommer inte ihåg när det var en sån dag sist.
Kusin Emma och Peter och moster Ammit var här och det lagades mat i mängder och spelade lite spel... Sen självklart kollades det på Kalle, dock till min förtvivlan så somnade jag... Det är ett helt år till nästa gång det visas... men men.. ingen bra kombination med mycket mat och sena nätter..

Idag är dej juldagen och det är STORT party på jobbet.. :) kommer vara ruskigt mycket folk! :p
ne nu hinner jag inte skriva mer.. ska kila iväg men innan vill jag bjuda på en bild på årets gran,


Kommentarer
Postat av: KSena

sparkar lite till Kanske hjälper att ge dig en digital spark därback emellanåt? ;-) Ja, den granen gick inte av för hackor och ännu finare var den på riktigt! Blir mer Kalle nästa år, eller hur? Får se till att hålla dig vaken då. kram

2010-12-26 @ 22:23:29
URL: http://kseenaa.livejournal.com
Postat av: mariell

Visste inte att du hade börjat blogga igen din sötsak! haha.....saknade julgranen gjorde man ju.

2011-03-15 @ 07:33:17
URL: http://reasontobe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0