Lördag och super trött

Ja, så är det faktiskt.
Det är lördag och man får gilla läget.
Jag är trötter som bara den men det var bara att gå upp.
Läget är liksom så att det är fotboll på tv idag. Inte bara en match utan typ tre. Sen så är det många som har till intresse att se denna fotboll och dricka öl och äta mat på restaurang samtidigt och det är ju alltid trevligt. :)
Sen att matcherna börjar hyffsat tidigt kan ju inte vi rå för. Så jag börjar vid tre och jobbar till stängning. Min största oro är nu vad maten kommer vara... Personalmaten alltså..! När man jobbar typ 13 timmar är det viktigt att det är något man kan äta. Och eftersom jag är rätt petig när det gäller mat så är jag lite nervös... :p
Men men. Annars är det väl bara ringa någon som tycker om en grymt mycket som fixar ordning en matlåda och kommer ner med till mej :) Ska bara fundera ut vem som man kan linda runt fingret så mycekt. ;)

Ne sen har jag ju även företagsekonomi att plugga. Utan tvekan det roligaste ämnet jag har läst under alla mina år i skolan. Eller inte. Så skoj är det faktiskt inte. :/
Men man måste ta sej igenom detta med....

Nu längtar jag så jäkla mycket till min och mickis resa.... Skönt att bara komma bort i två veckor. Inte känna att man måste göra massa saker utan bara va. Vila upp sig riktigt.

Ne nu ska jag sätta mej och läsa. Företagsekonomi 100. Ett tips!!! läs den. ;) när du har svårt att sova!

 

Jag innan jobbet..



Hitta denna på mickis frys!


Kommentarer
Postat av: KSena

Lilla lappen på Mickis frys var väldans söt. Damn right to! :-)



Hoppas det gick bra att jobba. Är ju många som vill gå och äta och dricka gott när det är matcher på TV. :-)

2009-09-13 @ 15:09:49
URL: http://kseenaa.livejournal.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0