klarat!

JA då va det första i skolan klart.... Förra veckan såg ut som följande... måndag studiebesök och inlämning. tisdag muntligredovisning och torsdag var det tenta... fick tillbaka tentan idag... har en riktigt flitig lärare... ;)
jag är nöjd eftersom ja klarade mej men hade väl velat ha vg... fick 72 och vg va 80... hade gjort ett jätte irriterande fel.... men jaja... ja är godkänd och de blev inte alla så jag klagar inte....!
Sen lite smått försenad till tåget hem från falköping så börja en kille prata med mej på väg ut ur skolan och erbjuder mej skjuts hem.. Så då fick man skjuts hela vägen fram till dörren... Va nämligen så att han gick andra året på de som jag läser och hade sett mej prata med erika (en som går i hans klass). Detta var en mycket trevlig kille, så jag tackar och bugar för skjutsen! :) 

Är skit sugen på att träna idag men är förkyld... har hosta så jag knappt hörde läraren idag så kanske inte är så bra... ska nog ta en promenad dit iaf... så man rör sig lite... 

Ne nu ska ja inte sitta här... utan nu ska ja plugga företags ekonomi!! super skoj! :) 

Kommentarer
Postat av: KSena

Skönt att höra att det inte bara går bra, utan att du tycker det är roligt oxå. :-)

2009-09-08 @ 08:40:54
URL: http://kseenaa.livejournal.com/
Postat av: M

Supersociala Josse fixar allt! ;) Var han snygg? ;)

2009-09-11 @ 16:05:34
URL: http://astafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0