helg

Ja nu har det vart helg.... Har vart i göteborg i helgen... Femkamp på lisseberg igår.. Jonas vann jag tvåa leo tre och martin sist... men det var verkligen hur skoj som helst.... Jag var verkligen grym på att skjuta och köra lastmaskin.... Sen hem till leo och jonas och laga tacopaj och spela spel-..... Så grymt skoj spel....Tjejerna mot killarna och va så bra.... Efter tre flaskor vin så var det dax att åka till hotellet.... Bodde på gothia på vånign 20. Vilken utsikt... Dock funkade inte ena hissen där som den skulle (ni jag berättat de för förstår) men vi hittade fungerande hissar tillslut. En flaska vin på rummet och sen somnade vi gott.... Hotellfrukost är ju inte fel det heller...... En och en halv timme halv sovande på tåget hem och nu väntar tårtkalas....

I morgon är det skola och jag är laddad till tusen....
Hoppas alla haft en kalas bra helg.... :)

Kommentarer
Postat av: KSena

Och kul tårtkalas var det! :-D Underbar lägenhet han har, din karl!

2009-09-20 @ 21:16:19
URL: http://kseenaa.livejournal.com/
Postat av: M

Får man passa sig när man rör sig i skövde så inte lilla josse smyger omkring med geväret och ligger på lurpass...



Kvinnor kan! :)

2009-09-21 @ 11:37:25
URL: http://astafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0