en torsdag!

Idag sitter man då här igen.... blir helt tokig.... Gillar inte riktigt hemarbeten. Sitter hellre och pluggar.....
Men nu är det så att jag har en inlämningsuppgift som måste göras... och Jag vill verkligen bli klar med den så snart som möjligt men fan de e inte lätt alltså!
Tänk och bli klar med den i helgen så har jag bara plugg att tänka på nästa veckan....

yes yes! sånt är livet.... Igår hade jag och mickis myskväll!
Vi var hos martin och lagade mat och såg på film.... Martin åkte ju och jobbade så då va vi ju själva..! Massa tjejsnack.... Och sånt behövs... Riktigt skönt att prata av sej... Och när man är så i en lägenhet så vill man verkligen inget annat än att flytta hemifrån... tänk vad mysigt att ha sin egna lägenhet och pyssla med...!
Aja... Det kommer väl det oxå...

Ne om man ska återgå till skrivandet... Ska nog hämta hörlurar och lyssna på lite musik medan man sitter här... blir oftast trevligare då... Mor min har ju besök en våning ner så kanske inte är så bra att dunka på då!

Puss och kram



Kommentarer
Postat av: M

Hitta 53 000 andra saker att göra bara för man inte kommer igång och gör det man ska?



Ohh ja.. Nu kanske jag ska börja jobba efter min sena lunch.. ska vara kolla facebook en gång till innan... ;)

2009-09-24 @ 13:42:20
URL: http://astafia.blogg.se/
Postat av: M

PS: du kan få min lägenhet.. den står tom..

2009-09-24 @ 13:42:45
URL: http://astafia.blogg.se/
Postat av: KSena

Märkligt. Jag har alltid tyckt att hemtentor var lättare än tenta-plugg. Oh well. Tur vi är olika. :-)

2009-09-27 @ 21:47:34
URL: http://kseenaa.livejournal.com/
Postat av: T

Gillar bilden... :D men gillar INTE att ni har myskväll utan mig.. :'( ledsen i ögat...

2009-09-28 @ 12:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0