vem är blond egentligen???

Jo svaret är mickis!!! hon är verkligen blond!!!!
detta prata vi om igår efter vi vart ute och ätit på en SLÅENDE tre rätters middag....
två rätter på benidorm och för att rädda upp kvällen tog vi den tredje på mangos... benidorm är grymt mysigt men där ska man nog hålla sig till pizza... och absolut inga förrätter..! :p

när det gäller att förklara något så tycker jag att man ska säga exakt så man tänker! som igår då jag skulle förklara en insektssug... en sak som suger in småkryp....
och jag säger som en hårfön fast tvärtom... vem fattar inte det???????????
men de tyckte att jag kunnat förklara det som en dammsugare....
aja sånt händer..!
nu är de lite vänner sen ska jag jobba!
ha en guld kväll!

Kommentarer
Postat av: M

Jag fattar... de är inte lika blonda som vi.. det är därför dom inte fattar!!

De ligger inte på våran intelligensnivå antagligen.. ;)

2009-10-25 @ 13:19:22
URL: http://astafia.blogg.se/
Postat av: KSena

skratt Du är underbar. :-D

2009-10-26 @ 19:09:19
URL: http://kseenaa.livejournal.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0