tralallalalla

Josse är glad... Josse klarade andra tentan... med marginal! det hade jag inte räknat med... den var nämligen svår... och hade en rätt stor klump i magen eftersom omtentan ligger när jag och mickis är på andra sidan jorden typ... men nu behöver jag itne oroa mig för det! :D

och lite barntokig är man allt med... var på dop och bröllop i dalarna... var super trevlig och jätte skoj... och då hade man den glada lilla abby att titta på och idag va vi ute i skultorp och hälsade på fanny och svea... och även där en underbart glad liten prick... alla småbarn är så söta! :)

aja! nu måste ja nog plugga lite... har lyckats hitta på en massa skit hela dagen för att slippa hittills!

Kommentarer
Postat av: Mariell

Grattis pumpkin. Så kul.



Det får väl bli till att skaffa en liten då om några år kanske? :)



hihi. puss

2009-10-15 @ 07:05:18
URL: http://marymaldives.blogg.se/
Postat av: T

Grattis då! berrättar man inte sådant för sina vänner...??????? det kvalificerar sig liksom under sådant som vi vill veta.... !! :)

2009-10-15 @ 12:53:32
Postat av: KSena

Du får väl hitta på dumheter med karln din då, om nu ungar är så söta. ;-) Skämt och sido, skönt att höra att det går bra för dig. :-) krama om

2009-10-18 @ 12:49:31
URL: http://kseenaa.livejournal.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0