sorry

JA det måste jag säga!
Jag har vart så usel på att skriva de senaste... men företagsekonomi är inte riktigt min grej.... så tråkigt!!!
Har tentan i morogn så idag ska ja plugga hela dagen och i morgon är det över för ett tag och de ska bli grymt skönt! Då kommer jag förhoppningsvis vara mer aktiv... är knappt nått vid datorn längre....

Syster har åkt och jag saknar henne!
I helgen är det dop och bröllop så det blir trevligt.... åker på fredag och kommer hem söndag! så lite av en hel helg... skönt då att tentan är gjort så jag inte har något som tynger mej...

När jag vaknade idag så var hela huset tomt och det borde det inte vara... när jag kom ut i hallen så stod lillebrors väska mobil och skor där och det borde inte vara där heller... så försökte få tag i mamma men dock inget svar.... till slut ringde det i min mobil och mamma var i luren... Hon satt på akuten med lillebror som blivit påkörd av en bil och fart snett över huven.. så nu ligger han med krage i väntat på hjärn och nack röntgen...! känns inte bra alls! :(
Man är så ovetande här hemma! men mamma sa att hon skulle irnga när de fick reda på något... va nog inte kalas bra med plutten verkade det som....

aja! den sista idioten är inte född än! som min lärare alltid säger! 
 
på återseende!

Kommentarer
Postat av: M

Usch! Håller alla tummar och tår jag har att allt är bra med V... Förstår att det är jobbigt att bara gå och vänta!



Ja, roliga är vi.. Men jag vet fortfarnade inte hur jag ska komma ur mitt dilemma med barn vs. guldfisk! Säkert kort.. ja ja.. jag har ju lärt mig en läxa iaf! =)

2009-10-07 @ 15:56:15
URL: http://astafia.blogg.se/
Postat av: KSena

Usch ,usch.... :-/ Ledsen att höra att Victor Wictorio har blivit påkörd. Ge han en kram från mig när du hör från honom! krama om

2009-10-07 @ 18:25:40
URL: http://kseenaa.livejournal.com/
Postat av: Mariell

saknar dig med, saknar alla hemma.



försöker inte tänka på det, för när ja gör det så blir jag lite lessen i ögat. Min rumskompis pratade med sin familj i sydafrika idag, och då grät hon en skvätt. puss och bra att det gick bra med viktor, han berättade för mig.

2009-10-08 @ 20:34:20
URL: http://marymaldives.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0