onsdag kväll

idag har man vart med familjen och ätit på harrys! de va Mys... alltid trevligt att gå till sitt jobb... vet ju då att de blir bra mat... :)

Dock segt med skolaarbete speciellt när man inte fattar något... :( Börjar känna ibland om jag verkligen valt rätt?? men vad ska man göra om man slutar? Ska nog försöka stå ut ett tag till iaf...!

Nu närmar sig min och mickis resa med stormsteg! Längtar som tusan..... mindre än två veckor kvar... Snart läge att börja fundera på vad man ska ha med sig. Behöver lite sommarklänningar... Någon som har som jag kan få låna för vad ska man ha när man går till stranden liksom??? Jag har inget.... affärerna har inte heller mycket strandklänningar kvar så det känns hopplöst! Aja... får nog ta mina nya snowboardbyxor och gå i annars... Älskar dem sjukt mycekt.... Vill bara till snön nu... dock är det värme vi ska till och det är inte fel de heller... finns bara en risk att de byxorna inte passar in på stranden... :p

Mitt mål i morgon är iaf att motionera lite... måste fasen ta mej igång... visst att jag inte klarar länge med foten men lite är bättre än inget.... Har nämligen kommit på hur bra handbollen var på ett sätt... man sprang hur mycekt som helst utan att ens tänka på det... Det är ju verkligen så sjukt tråkigt att bara gå ut och springa men har man en boll och jaga elle rmotståndare att mosa så orkar man hur länge som helst.... Även om man var trött så orkade man.... Tänk om man hade den viljan i löparspåret... då hade kondisen alltid vart på top och det hade inte vart fel....

här är mina nya byxor :D
 

 

aja... nu ger jag nog upp arbetet och hoppar rakt ner i säng... är sjukt trött... men men... nya krafter och nya tag... måste verkligen fixa arbetet i morgon... det är liksom inte bara mej jag sabbar för... detta är ju ett grupparbete... det är tur i oturen.... Jag sabbar för alla andra eftersom jag ite förstår nått men förhoppningsvis är det någon som her ett tips i morogn så jag kommer igång...!

NE Sov gott allihop!

Puss och kram och godnatt!


Kommentarer
Postat av: KSena

Fördelen med grupparbeten. :-) Man kan diskutera med resten av gruppen när man träffas och på så vis komma på hur allt hänger ihop. ;-) Lycka till, gumman!

2009-10-22 @ 06:55:46
URL: http://kseenaa.livejournal.com/
Postat av: m

Kom hem till mig och gå igenom min garderob.. Det finns en och annan klänning där vill jag lova!! ;) Då kanske jag kan köpa nån ny med.. Då ser ju inte marcus att det tar mer plats i garderoben direkt! =)

2009-10-22 @ 11:22:53
Postat av: m

Kom hem till mig och gå igenom min garderob.. Det finns en och annan klänning där vill jag lova!! ;) Då kanske jag kan köpa nån ny med.. Då ser ju inte marcus att det tar mer plats i garderoben direkt! =)

2009-10-22 @ 11:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0