framtidens kvinna!

Ett fortsatt sökande efter solklänningar... hopplöst!!!! hade mariell inte åkt och jobbat på ett varamare ställe så hade man säkert kunnat sno någon från henne men nej då... hon tar med sig alla hennes sommarkläder, det är iofs inte så konstigt när det är maldiverna hon åker till! pratade med henne igår.... blev helt ruinerad... 8 minuter och 160 kr. :( inte många och långa samtal till henne inte...

Jag kan berätta för er att jag är en framtidens kvinna.... om ni inte förstår vad jag menar så läs dagens SLA på absolut sista sidan.... En amerikan eller nått har gjort en studie och de har kommit fram till att dagens kvinnor som är långa och smala kommer försvinna och att framtidens kvinnor kommer bli korta och runda.... snacka om oflyt att man är född vid fel tidpunkt....

Aja, man får gilla läget... ;)

Idag är det arbete som gäller... ska träffa övriga gruppen vid bibblan vid tolv... andra planer under dagen är att träna tjejerna i brottning och äta lunch och se på wallander med mickis.... även ikväll... dum som jag äär har jag börjat kolla på mammas pojke eller vad det heter... folk gör bort sig är korkade och fjäskar för mammos för att vinna deras son... men har man börjat se de måste man ju fortsätta..! sen efter det är ju7 inlåst och lyxfällan... har börjat ogilla lyxfällan då de överdriver allt så sjukt mycekt... de räknar med engångskostnader för att de ska se ut som de verkligen satt sig i skiten... eller de har ju problem men inte så stora i vissa fall... visst de kasnek inte skulle bli något bra program om de inte överdrev.... inlåst som jag ser på är rätt skoj faktiskt... visst de är säkert de med lite tillgjort men det är skoj och se ändå!

Ne om man skulle ut och motionera... hmm.. eller ne jag har inte bråttom jag ser nog lite vänner först... :p
JAG ÄLSKARA VÄNNER!



Min fina syster som inte är här hos mig!!! Saknar henne!

Kusin vitamin och jag!

Av samma Anders..Duktig är han!


Kommentarer
Postat av: Systeryster

Jag saknar dig med hunnybun. Du får skriva mejl då. Inte behöver vi ringas. Typ var tionde vecka eller något. :)



Du får spara pengarna till Miami nu. underbart att vi är framtidens kvinnor med. bara se till att framtiden kommer ikapp oss snart då. :D



puss och kerlek.

2009-10-22 @ 21:14:47
URL: http://marymaldives.blogg.se/
Postat av: KSena aka Kusin Vitamin

Nåja. Så kort och rund är du inte. Snarare muskelöst massiv. Mycket sexigare. ;-)



Ja, han är grymt duktig din tecknade kompis. :-) Pratar med syster din på MSN. Funkar fint det med, och inte så dyrt. :-) Ett alternativ det. Har ni kollat upp Skype, föresten? (http://www.skype.com/intl/sv/) Kanske kan vara ett alternativ för billigare telefonsamtal? Har själv inte använt Skype, men jag har hört dom som gör och att det är bra. :-)

2009-10-24 @ 10:36:55
URL: http://kseenaa.livejournal.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0