chilli

Chilli är en affär... chilli är en affär med mycket fint i... ska snart åka dit och kika lite... kanske göra slut på lite pengar.... det är lägen som nu som  man vill ha en lägenhet att kunna fylla med massa saker... :)

ne precis magda... alla kan inte rikitgt förstå våran intelligensnivå!!! ;) två så smarta blonda.... vi förstår bara varann... :)

vilken jäkla pangbrud det var i cocktailbaren igår då.... och vilken kväll! hade ritkigt trevligt.... :)
nu är det söndag och snart är det skola igen... är sådär sugen... men men... vad ska man göra.... är iaf en vecka och två dagar till jag och mickis åker och det ska bli så jäkla gött... :)

speciellt efter en promenad som jag och martin just gjorde ute i det underbara höstregnet.... visst var det kallt och blött och blåsigt men va tusan.... det är så skönt att komma in sen....

nu är det snart handboll... två matcher... först pojkar sen teron..! efter det blir det tjejkväll utan dess like.... ensam mamma söker och slutet av vem kanslå filip och fredrik... :) med lite smarrig mat..... vi funderar på att fjäska med kocken på boggan och försöka få med maten hem så vi slipper laga.... jag talar iaf för mej själv när jag sääger att jag inte orkar laga....

aja... nu är de läge att göra sig iordning och ladda för en söndags eftermiddag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0