vilken helg...

Ja vad ska man säga?
Helgen börjar alltid med en torsdag. Och i torsdags så sov jag en sväng eftersom jag hade jobbat på natten. När jag vaknar så solade jag lite för att sen sätta mig och sy upp Mariells klänning. Det blev verkligen jätte bra. Jag klippte av 15 cm så det blev verkligen skillnad. Sedan var det personalmöte, så lång personalmöte har jag nog aldrig vart på, det höll på i en timme och tjugo minuter. Efter det slängde jag i mej lite mat för att sen jobba. Baren stod det på schemat och i baren stod jag hel kvällen. Och det blev en mycket trevlig och lyckad kväll. På fredagen, hmm. Jag har tusan minneslucka från dagen. Vet att jag gjorde något men kommer inte ihåg vad, lite störande måste jag erkänna. Jag vet iaf att jag gjorde mig i ordning och åkte till Elof på en fördrink vid fem för att sedan åka till brottningen till klockan sex. Där fick vi först två papper men lite klurigheter på som vi fick sitta å lösa innan det blev mat. Efter maten var det lite småprat innan det sattes igång och börja leka. Det var mycket mycket roliga lekar, dock kommer jag inte avslöja dem här för är nästan lite småsugen på att fixa fest någongång å ha lite lekar. :)
Vi lördagen och det hade väl oxå en orsak. En riktig lördagsfrukost med det mesta man kan tänka sig. Och när klockan blev det den skullle for vi till Maxi för att fixa paket. Det var nämligen Andreas konfirmation så iväg till kyrkan utanför götene och kika på deras redovisning, mycket duktiga var dem. :)
Och sedan hem till dem i Götene för att äta lite paj. Dock kunde vi inte vara där så länge eftersom jag skulle börja jobba vid sex. Så det blev raka vägen till bogrens. och där var jag fram till klockan var ett typ eftersom vi aldrig öppnade depå. Vi blev sittande å prata en sväng och sen va det bara att sova, va rätt trött. Klockan åtta söndag morgon ringde klockan så det vara bara att gå upp. In i duschen för att bli människa och sedan en promenad till brottningen. KM för hela slanten. 30 brottare var anmälda. Jag fick ta på mig min fagra trikå för första gången på runt 5-6 år och gå en uppvisningsmatch som inledning. Sen kom alla knattar, eller det var inte bara knattar med utan även de stora grabbarna var med och lekte iaf pontus, elof och markus. Riktgt skoj och se. :)

aja! kort från helgen och lite mer kommer senare. Nu måste jag nog ta tag i saker och ting.


Kommentarer
Postat av: Mariell

Tacksam för du hjälpte mig med klänningen! :)

2009-05-04 @ 21:57:42
URL: http://reasontobe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0