vart tog leendet vägen?

Ja, det är frågan. När jag gick och la mig i morse så var jag glad och allmänt nöjd med livet. Men när jag vakna så kändes allt tugnt bara. Satt och prata med lillebror en sväng och sen åkte jag till fransson där jag blev sittande. HAde bestämt tid med Mickis och Teron vid tre på resecentrum. En minut i tre ringer mickis och säger att de va framflyttat 20 min. Som tur va hade jag bara hunnit ta och ställa mig i hallen, inte åkt alltså. Så prata ett litet tag till, varpå visst tiden rusa iväg och jag blev lite sen ändå. När jag kom ner så hade de redan köpt. Kl. tio. det är dock lite tidigt för mej eftersom jag jobbar natten till måndagen och slutar sju på morgonen. skulle endast sovit i två timmar så fick köpa en till. Åker ner vid tolv ist. Visst det är inte många timmars sömn men vad ska man göra? Så är det någon som vill ha en tåg biljett till ett göteborg tåg som går från skövde C vid 10.11 på måndag så kan ni höra av er. Det kostear typ 150 tror jag det var. Jag har ju två biljetter så skulle kunna sälja den ena! :p
Efter det så har jag mest bara vart hemma.
För ett försök att komma på en bättre bana så gjorde ja pannkakor och de blev verkligen super goda. :) Sen bestämde jag mej även för att baka. världensgodaste kaka! mattiaskakan! Det finns säker många namn på den fast det skiter jag i, det som betyder något är att den är ljuvlig. HAr dock ej smakat på den än men om jag lyckats så är den bara underbar.
Sen så är alltid vänner ett plåster på såren. Så såg något avsnitt förut.! Ska nog se ett lr möjligt två innan jag lägger mej tror jag. :)



Ne man får nog ta och koppla på leendet i morogn igen. Vet inte vad som gick snett idag men får se till att morgon dagen blir bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0