Var glad! :D

Ja, detta verkar ju bli en söndag som alla andra. Inte för att det är något fel med det, jag gillar söndagar, de är goa. Hittills har jag inte gjort så mycket. Sov inte så länge, vart ju rätt pigg där ett tag vid halv elva, elva någon gång. Sen var de lite småmys och in i duschen. Och så självklart hamnade jag här då men börjar bli lite trött nu så ska nog ta och sova. Klockan 18.00 så är de samling hos Teron för bakis pizza, för de som är bakis och för oss andra blir det väl hmm, söndagspizza helt enkelt!
Dock hade jag bestämt mig för att försöka vara så nyttig som möjligt ett bra tag men släng sig i väggen med det alltså ikväll blir det pizza. Gillar du inte mig som jag är så är det inte mig du gillar. Så enkelt är det med de.
Hade ju haft planer att åka till Ruder idag och få sig en behandling men de slutar ju vid tre så kanske får fjäska för snälla söta rar syster som hon klämmer lite på min nacke och rygg, är ju ingen annan som gör de så man får försöka få in det i hennes planering.

Har även fått en hel del go musik till datan, sitter för tillfället och lyssnar på lite högre volym än va ja brukar ha. Är rätt gött de måste jag säga, man slipper liksom tänka utan bara lyssna och drömma sig bort!
I morgon är det götet och Beyonce som väntar och har ju lite av en favvo på hennes skiva måste jag ju säga, så underbart go!




Annars i veckan så är det fest på lördag. Dock så jobbar jag. Lilloskar har ju fyllt 20 och det ska ju firas. Funderar på att byta bort för att kunna parta till det lite men får se. Ganska skönt att jobba oxå och pengarna är ju inte fel att få! Aja, får se lite hur det blir.
Nu ska jaj iaf försöka sova en timme. Det kommer behövas.

Kommentarer
Postat av: Mariell

Klart jag klämmer lite på dig sötnöt! :)



Kärlek!

2009-05-10 @ 23:01:57
URL: http://reasontobe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0