Korpen



Ja då var det dax för match 2 i korpen!!!
Och som ni ser så kan man nästan tro att jag är sponsrad av adidas. Men riktigt så bra är jag inte än. ;)
Har vart iväg och köpt tejp och kylpåsar idag så nu ska foten tejpas och sen känner jag efter. Igår efter träningen kunde jag inte ens gå så får se hur det blir idag. Ska testa och springa lite iaf.

Matchen är om 1,5 timme och det blir bara gråare och gråare. Bara det inte regnar när vi spelar för man blir så kall när man står still. Vilket man får göra endel eftersom vi har massa spelare och alla ska få spela.

Dock är ja ruskigt trött nu. Blev väckt förut när jag vilade. Hmmm. när man ringer någon och den personen sover säger man inte då "oj, förlåt vi hörs sen när du vaknat" nej inte alls man fortsätter prata i tre minuter så att den kvicknar till och inte kan somna om.!!!! mycket omtyckt!

Ne nu ska jag ner och ladda lite!

Kommentarer
Postat av: Mariell

Berätta hur det gick sedan :)

2009-05-19 @ 20:09:05
URL: http://reasontobe.blogg.se/
Postat av: t

VILKEN HETING!!! OJOJOJ..!! ;D ledsen att ja missa matchen igår gumman! men du va säkert grym, som vanligt! puss och kram! <3

2009-05-20 @ 14:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0