jobb jobb jobb!

Ja visst lilla du! Här jobbar man och sliter och det skulle verkligen sitta fint med en ledig helg men icke då. Man ska även jobba då. Jobb jobb jobb.! Försökte byta men inte. Alla är upptagna, lite tråkigt. Men men man får bita i det sura äpplet och åka dit man får ju trots allt pengar för det.
Jobbar nog inte så mycket nästa vecka. Endast onsdag här på Scandic och torsdag, lördag på bogrens och sen åker vi ju på söndagen. Så håll ut!

Måste även berätta att jag har hittat ett par skor. Så fina, eller rättare sagt det var josse som hitta dem. Jag var bara tvungen. Förlåt! men va tusan vad gör det om vi har likadana det är inte hela världen. :D Har kommit in i nån slags skotid nu. Skor skor skor hela tiden. Är jätte skoj och titta på och köpa. :p Bild på mina pärlor kommer strax.! :)

Sen vet jag inte ritkigt när jag ska sluta i morgon. På min tidrapport så är det någon som skrivit dit att jag ska gå till nio men det är ingen som varken skrivit det på schemat eller pratat med mig. Konstigt?
Visst vi har pratat om att jag ska gå kvar lite någon gång var 8:de vecka för att få mina timmar att gå ihop men inte var det två timmar i stöten och så skulle de säga till. Knepigt. Just nu känner jag mig rätt pigg så kanske stannar men jag vet ju hur trött jag kan bli och då är två timmar rätt mycket.

Ne men om man ska ta och jobba lite då kanske. Hoppas alla sover gott!
:p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0