inte ens 30 min

ja visste är det underbart när det inte ens är 30 min kvar att jobba. Speciellt när natten har vart tung. Jag jobbar ju bara denna natten, jag hoppa in extra för Ulrika och nästa gång jag jobbar är i helgen så det var lite svårt att vända dygnet bara för en natt. Men annars kan ja berätta för er där ute att jag är en jävel på fotboll!!!! Fast är grymmare på vollyboll! JA, det var nämligen så att igår satte sommarträningen igång på brottningen och eftersom vi anmält oss till korpen i fotboll så va vi tvugna att öva. Vi va inte så många så det blev tre i varje lag så man fick springa. Helt slut kan jag lova dig att jag var men de var skoj och jag var TOTALT kass.... Så jag hoppas på att antalet publik på korpen matcherna är begränsat till de absolut närmast sörjande. Sen efter det åkte jag vidare till arenan för att spela Vollyboll. Där kan jag säga att jag har en lite mer chans men kan ändå inte påstå att jag är grym. Än! Vi ska nämligen öva och öva fram tills vollybolltävlingen vi anmält oss till i sommar. Helgen efter midsommar vid vollybollplanerna vid karstorp, grymt skoj! Vad är planerna för dagen då? Hmmm. Sova först i ett par timmar iaf annars kommer jag inte kunna stå på benen. Sen ska jag mickis och Teron ner till resecentrum för att kika lite på tåg tider till göteborg på måndag och hem från göteborg på tisdagen. Jo det är ju så att Beyonce närmar sig med stormsteg och det är mindre än en vecka kvar. Vi stannar kvar för lite fest och sen sover vi alla hos Josse innan vi åker hem på Tisdagen för att göra debut i korpen! :D Ne vet ni va. Nu är det bara en kvart kvar. Ha en underbar dag allihop för det ska jag iaf ha! :D För vad är inte goare än att få gå och lägga sig i en säng utan att få dåligt samvete när det är grått, mulet och regn ute?! Jag kommer njuta! Efter helgen måste jag säga att allt är på topp så. Med ett leende på läpparna och med flaggan i topp så vinkar jag hejdå till er för denna gången! ;)

Kommentarer
Postat av: M

Magdalenas uppdrag denna försommaren.. Att få publikrekord på korpfotbollen i Skövde! :D !!

2009-05-07 @ 18:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0