:)

jag läste Terons blogg förut! (teron.blogg.se) Grymt bra. Hon hade några rader om de senaste dagarna då vi va i göteborg och kollade på Beyonce och gick ut. Gå dit och läs! :)

Ne men jag kan nog skriva ett par rader jag med men läs gärna hennes oxå! :)
Sluta i måndags morse vid sju.. åkte hem direkt för att få sova så mycket som möjligt.! Fick sova fyra knappt fyra timmar. Sen var det upp och in i duschen för att sen åka och ta tåget vid tolv till Götet. På stationen mötte Teron mickis och josse upp mej. Josse hade jobbat och teron och Mickis hade shoppat. Vi tog oss hem till Josse för att fixa lite och göra oss iordning. Runt fem halv sex tog vi oss in till Stan för att äta. Vi hitta något italienskt ställe på Avenyn och det kan jag säga det inte får några höga poäng. Först fick man stå i dörren och vänta i minst tio min för att ens få ett bord. Sen så va faktiskt maten super god men när vi skulle betala bad vi om en att få splitta notan dock fick vi allt på ett kvitto. Sen så sa han till oss att räkna ut själva hur mycket var och en skulle betala och hur mycekt han skulle dra från kortet. Sen gick han för att komma tillbaka. På en "riktig" restaurang så räknar han ut vad var och en ska betala och så får alla varsitt kvitto på vad man ätit och druckit. Men icke! Kan säga att han inte fick många kronor i dricks. Maten var god men det var allt. Gick rakt över vägen när vi va klara där och gick till bryggeriet för att ta varsinn drink. Fick en skit god som jag lär beställa vid framtida utgångar. Fick även varsinn shott..! svin god! Smakade som äpplepaj med kanel, inte mycket alkohol i så det var nog deet som gjorde den så god! Såg dock inte vad han blanda.
Sen tog vi oss till Scandinavium för att se Beyonce. Å det var grymt.! Och ni skulle se Mickis min när en kille framför oss tar av sig skjortan, hon lyser verkligen upp. Fram tills vi får se att han har en tröja under snacka om besviken! haha! super söt mikaela! :) Där ska även tilläggas att i trosdags när vi jobbade på boggan så gjorde mickis en skylt till sej själv där det stod "pojkvän sökes!". När vår DJ, Kalle ser detta så kommer han fram och frågar efter ett tag vart skylten tog vägen för han ville lägga till något. Mickis hade vid den tidpunkten slängt skylten men det han ville lägga till var "varning för svärfar!". Lite små skoj. Men så är det inte. Peeter är super snäll! :) Var endast en liten parantes!
Efter det blev det Berså. Vi fick inte det bästa intrycket av det men det var måndag så man kanske inte kan begära mer, vad vet jag. Men trots att det är måndag kan de väl ha bartenders i barerna?? Vi gick fram och sa till och med vilken sprit vi vill ha och ändå gör de fel. Vi ville ha Likör 43 men fick Trippel Sec. Det är samma får vi till svar. Och nej lilla vän. Det är inte samma.! aja.. Sen va la inte musiken den bästa. Men vi tog oss ett bord och satt å prata lite och det var trevligt. Måster erkänna att jag hade lite ont i fötterna så när en mega soffa vart ledig så tog vi den. Mickis ville spela och Teron och Josse gick på toa. Efter två minuter så hade jag fyra killar hos mig. Hmm! Ena av dem var riktigt trevlig. Men de bjöd på lite drinkar och var sociala. Någon av dem var väl lite väl överförfriskade men så är det väl när man är på krogen. Men han som var trevlig satt och prata med Teron och mej en del och vi tog han nog med storm. Han tyckte vi va så grymma! Teron försökte vara så dryg som möjligt medan jag bara skratta och log. Va rätt skoj faktiskt. Tillslut lyckades vi smita där ifrån vid tre och då haffade vi en taxi och åkte till josse för att göra pizza och totalt stensomna i sängen. Så gott har jag nog aldrig sovit. På 33 timmar hade jag sovit 4 timmar så jag var rätt trött.
Vaknade vid tolv kanske och tog ett tåg vid 13.40.

Hem och pröva outfiten för min debut i fotbollsvärlden. Det var ju dax för Korpen. Vi förlora dock men måste säga att det var ganska skoj. Fick springa en hel del och de va la på gott och ont. Måster erkänna att hanbdoll är lite roligare. Det händer mycekt mer där. Och  när ens motståndare gör mål så känner man sig inte lika uppgiven som man kan göra på en fotbolls match där ett mål betyder ganska mycket. Men skoj var det! Ny träning i morogn och på måndag och sen match på tisdag igen.
Va dock hos doktorn och fick spruta igen. Denna gngen modellen stor! Han vill nog inte ha tillbaka mej, han vet inte riktigt vad han ska göra med mej. :p Men jag förstår han jag börjar med känna detta lite smått hopplöst. Denna gången gjorde det riktigt ont att få sprutan och nu kan jag ju erkänna att jag inte är sugen på att åka och jobba utan skulle hellre lägga mej i soffan och ha foten i högläge. Men men pengarna rullar ju itne in om man inte går till jobbet!

Aja! Jobba lr inte jobba på Lördag??? Vill ju festa men man behöver pengar. Men det är inte varje dag ens kompis fyller 20.! Men får se.

Lite kort! mer kommer för det mesta tog vi med mickis kamera men har en del att lägga upp... :)
en vanlig tisdag! Jag och mamma delar på en flaska vin och så syr jag ett par kuddfodral! :) (ett par verkor sen måste jag väl lägga till)



En myskväll hos Teron med lite wok!



Fixar iordning sej till brottarfest!



                         

Lite kort från festen!
Nu måste jag gå och byta om för att åka till jobbet men mer kort kommer. !! :)
Sov gott allihop!

Kommentarer
Postat av: T

Hahaha, ne det hjälpte inte att vara dryg som tusan, hade snarare motsatt effekt.. :p kanske ska sattsa på de i fortsättningen.. haha! o tack för adressen du... :P bara kärlek! <3

2009-05-15 @ 12:37:18
Postat av: T

..och en sak till.. man bör varna för peeter.. kalle hade rätt! ;)haha!

2009-05-15 @ 12:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0