det är inte sant

Ne jag trodde verkligen inte det.
Har ju fått spruta idag i foten och den gör ont må jag säga. Åkte till jobbet ihop om att det skulle bli en lugn natt och att jag skulle sitta rätt mycket still men icke har massor att göra. Stackars min fot! :(
Ville nästan börja lipa när jag kom hit och såg att jag hade fått en massa extra saker.! Ska bland annat bära bort fem bord och tio stolar från en konferanslokal till ett förråd. Sen ner i puben och Tömma den på disk sen så hade folk käkat middag i Lindwalska så den ska städas. Plus att det har vart konferanser i alla vår konferansrum och det ska det vara i morgon med, dock inte samma företag i någon så allt ska tömmas. Härligt!
Får se om det blir någon fotbollsträning i morgon. Tvivlar på det. Kommer nog få ligga med foten i högläge!

aja! nog med gnällandet nu måste jag jobba!
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0