glädjas åt andra

när ens vardag är grå å trist så får man glädjas åt andra.
min vackra syster yster har hittat sej sitt guldkorn!
så glad för er... :) hon kommer visst till skövde på torsdag men hon kommer inte hit förän på fredag.
ja menade absolut inte att klaga på mitt liv. men ja mena att här står man emst still på samma ställe.
idag har ja inte gjort mycekt alltså. träna lite, börjat läsa män osm hatar kvinnor, såg liksom filmen så ville läsa boken oxå. sen kikade ja lite vänner med. helt underbart roligt... har även fixat med andra små saker, ringt ett par samtal och så. så lite har väl blivit gjort men känns knappt så.
har även införskaffat lite kläder som ja verkligen älskar...! :) speciellt den lila. kunde inte vara bättre!!! min nya favorit tror ja.
satt här å kolla lite kort och hittar då bilder från en fest för länge länge sen... kan tänka mej att de va den vintern när ja fyllde 18! är bara tvungen att lägga upp dem :) å för josse å teron... de är från denna kvällen ja har kvar min vackra låt! hade ja vetat hur man skulle kunna lägga upp den här så hade ja gjort de. ;) ni vet väl vilken ja menar :p














haha! japp roligt med lite kort! :)

ne nu lockar soffan lite mer än att sitta här å tröka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0