spännande

Det är allt lite spännande det där med statistik. Kollade nu. alltså 06.50 hur många som hade kikat på min blogg sedan klockan slog 00.01 inatt och det är fyra st. Vilka kikar där under natten eller tidig morgon? Det är jag bra nyfiken på att veta. :p

Ne jag gjorde nog precis bort mig. Hade en gäst som checkade-ut och han frågade mig åt vilket han skulle ta vägen om han skulle till Trollhättan. Jadu?!?!??!? Jag stod som ett frågetecken. Trollhättan, vart tusan ligger det? Jag snabbt upp med eniro och tänkte titta kartan medan jag försökte underhålla gästen med lite småprat men dock är våra datorer förmodligen lite morgontrötta så det tog en himla tid att få upp den så den nya vaktis han och komma så jag fråga han istället. Pinsamt men det är inte lätt alltis.! Kunde han inte frågat om något annat? Borås, Ulricehamn, Hjo, Tibro, Jönköping, Örebro, Arboga, ja vad som helst men inte Trollhättan. Aja sånt äre man kan ju inte ha koll på allt! ;)

Ne nu är det inte många minuter kvar. Patrik brukar komma precis när klockan slår 07.00 så det är väl nästan exakt 3-4 minuter kvar. :)
Ha en go dag allihop. Jag hoppas på regn för det sover man ruskigt gött i.
Sen ikväll äre middag och lite vin lr något :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0