personaldag!

Ja igår så hade vi personaldag på bogrens. Sjuk skoj.
Vi samlades på harrys och korka upp första cidern. Sen begav vi oss mot skultorp och laserdome. Vi va väl 28 st så vi körde i två spel. Det tråkiga var dock att de klantya till sig lite de som jobbade där så man kunde inte helt jämföra med varann för vi skulle köra alla mot alla egentligen! Men när de körde kunde de bara skjuta på motståndarens färg medan när vi körde så kunde vi skjuta på alla. Men aja. Jag kom iaf etta av alla. Hade ju vart skoj och kunnat jämföra om det hade vart rättvist. :)
Sen gick vi ner en trappa och körde fem kamp. Underbart. Allt från rida på tjuren till sumobrottning och springa och plocka saker med gummiband i ryggen. Så skoj. :) Vill bara göra det igen.
Sen va de dusch, relax och sen mat. Midsommarbuffe. Inte min favorit kanske men det fanns ju köttbullar och färskpotatis och det äter jag ju. :)
Till sist var det prisutdelning och melodifestival.
Jag och Patrik fick nog det bästa priset. Eftersom vi vann laserdomen, alltså varsitt spel. Så fick vi första priset som var en kostnadsfri helg på koster. Vi är tvungna att dela sovrum och om vi är sugna påen ute kväll i strömstad så ingår det oxå. Även skaldjursbuffe. Det vet ja väl inte om ja gör volter över fast räkor är ju gott... :)
Så vad ska man säga. De andra fick presentkort... Vad är det om man jämför det mot min och patriks helg??? :p

Sen idag har de vart en hel del pyssel. Jag har städat, strykt kläder och klippt gräs... Nu laddar jag inför en fotbollsmatch, hoppas på vinst men får väl se. :p
I morgon är det handla fortsätta städa och även baka kakor inför torsdag. Senska vi hinna med att fixa tävlingar oxå. Så det komme nog finnas att göra.!!

Kort från igår kommer inom kort. hoppas jag! :)


Snart ska det spelas fotboll så
håll nu tummarna allihop!!!

Kommentarer
Postat av: Bjorne

Grattis de va en super vinst,tänk va kul ni ska ha och byt skaldjursbuffen mot något gott att dricka,ha så gott.

2009-06-15 @ 20:25:02
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/
Postat av: KSena

Låter som om du hade galet roligt. :-) Gött att höra det.

2009-06-15 @ 22:23:43
URL: http://kseenaa.livejournal.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0