Onsdag och jobb

Haha! Ja Teron. Jag vet vad det är för dag! :) Det är din dag! Jag har stenkoll på sånt!

Då va det jobb idag då! En natt står på schemat sen så prata jag och mickis om att festa till det i morgon. Inget måste att gå ut men laga världens middag och dricka å bara njuta av livet. Låter inte helt fel. Sen får vi se vart kvällen avslutas! :) Kanske sovande i soffan eller på stan. Förmodligen är stan rätt lugn i morgon för alla är hemma å laddar för studenten eller det är kanske då manska gå ut för att slippa allla studenter. Aja. Man får passa på de dagar man är ledig att festa till det då!

Annars så jobbar jag frredag och lördag på bogrens. Enligt schemat. Jag vet att en sak bort varje dag så får väl se om man ryker någon dag.
Sen så har jag vart iväg och köpt lite saker till den årliga midsommarfesten med släkten. Vi har ju alltid lite lekar och det ska vi även ha i år. :)
Annars på midsommar ska ju jag jobba. Visst jag börjar ju vid elva så kan ju vara med ett tag om det är några som råkar vara här någonstans. Tror inte tjejerna bestämt riktigt vad de ska hitta på.

Sen kommer ju frasse hem snart med. En månad har förmodligen gått ruskigt fort för henne men här hemma känns det som hon vart borta riktigt länge. Men ska bli soj och få hem tösen ett tag innan hon åker igen. Men då åker ju hon för att stanna i Karlstad. Men se det från den ljusa sidan en stad som man får åka och besöka av en god anledning och kanske festa och se på bra handboll! Och speciellt en grym målvakt! :)

Ne, jag försökte sova en stund förut och det gick en timme. Ska nog slänga mig i soffan och sätta på en film och vila lite.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0