Kläder!

Det är verkligen alltid problem. Kläder! vad ska man ha på sig?
I morgon ska man upp till Grythyttan på examen. Vad ska man då ha på sig. Alltid samma fråga. Men har ju sex timmar att tänka på det så något får jag väl lista ut.
I dag har jag vart och fixat nummer till bra läkare. Känns bra, då kanske man äntligen kan få en fot som inte gör så ont. Man kan ju hoppas. För nu börjar det bli illa. Har ont bara jag går vanligt. Hoppade till och med över träningen idag, höll bara i den. Hade två tappra där, Nadia och Sofia. Hoppas jag körde slut på dem. Tjejer är riktigt bra på att mygla och visa sig tröttare än vad de är så man vet ju aldrig. Jag har själv vart där. :)

Sen något gladare blev man allt när man kom till jobbet. Först så går Tess och Tilda runt i partyhattar, verkligen jätte tjusiga. Sen berättar Tilda att hon hört att det ska starta ett handbolls lag här i trakten som ska börja i div. 3 och arbeta sig uppåt, lite lagom seriöst. Det låter ta mig tusan inte helt fel. Två träningar i veckan. :) Helt perfekt om så blir fallet. Det återstår att se. Men vore skoj att spela lite för skoj skull! :p

Sen sov jag riktigt dåligt idag med. Kass är vad det är. Sov 4 timmar på dagen och en timme på kvällen. Känns i huvudet måste jag säga. I morgon är de inte mycekt sömn att hurra över heller. Vid sju blir jag upplockad här på hotellet för att snabbt hem och byta om för sen till syrran. Det blir två timmar i bilen. Jippii! :)

Längtar lite smått till lördag för då blir det segling. Hoppas verkligen att vädret kan bli bra. Eller iaf itne helt värdelöst. Det sägs ju att det ska bli sådär så man kan ju hoppas att man slipper regn.
Men som de sa det kommer bli mysigt. Inte trång utan mysigt. :)

Sen så kan jag ju erkänna här att jag satt igång ett larm för första gången i mitt liv. Och fy fan vad det lät. Trodde mitt huvud skulle sprängas och vad hjärtat slog kan jag ju säga dig. Har dock ingen förklaring varför det satte igång. Vi larmade av och var där inne gjorde klart allt och när vi precis nästan var klara började det tjuta något fruktansvärt. Märkligt.! men nu är allt löst! :)

Måste erkänna att man mår inte bra när man vet att någon som stått en väldigt nära ett längre tag mår så himla dåligt och är så ledsen! Men jag gjorde vad jag var tvungen att göra! Men tack för en jätte trevlig semster!

Ne om man skulle få någnting gjort här kanske.
Tack och hej!


Kommentarer
Postat av: Mariell

SÅ glad att du kom upp även om du hade jobbat och knappt sovit!!



Seglingen var magisk, och det där med larmet är bra. Var dag ska man göra något nytt!



Puss kärlek!

2009-06-07 @ 23:32:57
URL: http://reasontobe.blogg.se/
Postat av: Mariell

SÅ glad att du kom upp även om du hade jobbat och knappt sovit!!



Seglingen var magisk, och det där med larmet är bra. Var dag ska man göra något nytt!



Puss kärlek!

2009-06-07 @ 23:32:58
URL: http://reasontobe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0