glad midsommar allihop!

Jag antar att de flesta är på någon galen fest eller trevlig tillställning och äter gott, leker lekar och dricker gott. Själv sitter jag och jobbar. Oerhört trevligt. :)
Igår hade vi vår årliga lilla fest med släkten. Så trevlgit. Mitt uppdrag var lekarna och det gick galant och utan tvekan verkade det som om de tyckte det var skoj. De lekarna jag hade har jag lekt själv och tyckte de var ruskigt roliga då med så det var ganska säkra kort.
Allt avslutades runt tolv och eftersom jag skulle jobba denna natten så tänkte jag hålla mig vaken men det var omöjligt. Jag började på två olika filmer, först 2 dagar i paris somnade verkligen direkt sedan gjorde jag ett försök med bolt den hade jag nog inte somnat till om jag inte va så sjukligt trött men jag fick ge upp och bege mig till sängen. Vaknar runt nio, tio någon gång och kan verkligen inte sova. Så det var bara upp och hoppa och göra lite fotvård på mamma och sen bara  myste ett tag för att sedan vid två stensomna i sängen då jag sov fram till halv fyra. Klockan fyra satt vi i bilen påväg till Ammit men med stopp både hos mormor och morfars grav och farmor och farfars grav. Sedan var det god mat och lite tv tittande och även där ett försök till att vila men det gick sådär. Vid nio kom min skjuts hem och så var det bara att byta om och åka hit. Underbar midsommar detta!

Men man får tänka på de små ljusglimtarna. Som igår, en mycket trevlig kväll och sedan i morgon då man ska på inflyttningsparty till fia och Johan. Sen söndag är jag faktiskt ledig för min måndag är det verkligen massa att göra. Halv tio i falköping, klar tio över tio. Klockan ett i Göteborg, hur lång tid det tar har jag ingen aning om men inte mer än en timme. Vid fint väder blir det säkert Lisseberg en sväng annars stan.

Och teron. Det kortet var väl inget farligt. Jag vet att du har sjukt mycekt roliga kort som du inte ska lägga ut.. ;) Eller var inte dem på din dator som inte längre funkar???  :p

Aja!! Nu är det bara 6,5 timmar kvar! :)

Kommentarer
Postat av: KSena

Kul att höra att du hade så skoj. :-) Det hade jag med, kan jag ju lova!

2009-06-20 @ 14:55:49
URL: http://kseenaa.livejournal.com/
Postat av: T

datan må inte funka men hårddisken är räddad!! moahahaha!!

2009-06-23 @ 00:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0