En tid!

Ja, nu har man då fått en ny tid hos doktorn. Men inte samma doktor utan en i Göteborg. Han jag vart hos känns lite halv flummig och både jag och mamma tycker det känns som att han inte vet vad han ska göra. Sen sprang vi även på min gamla sjukgymnast och hon tyckte att vi skulle byta och jag fick lite nya namn på bättre ortopeder så nu ska jag ner till Göteborg. Måndagen den 22 klockan 13.00. Dock jobbar jag söndag natten där så kan bli tufft men ska lura med mej syster så hon och möjligtvis Mikaela oxå kanske. Jag lär ju sova i bilen ner så jag blir en människa på dagen!



Sen så har ja fått ett nytt brännmärke! Underbart... då har jag två likadana på samma arm. Skiljer en decimeter. Så snyggt! :)
Men så köpte ja ett nytt armband som döljer dem rätt bra! :p
Ne nu väntar ja på att mickis ska ringa så de blir en promenad!
Annars kanske en film eller nått!

Kommentarer
Postat av: T

Den 22:a är annars en VÄLDIGT VIKTIG DAG!!! ;D

2009-06-10 @ 13:26:07
Postat av: Anonym

jasså de tycker du.. ;)

2009-06-10 @ 15:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0