då var det ett tag sen!

Ja, det har gått ett tag sen jag skrev sist.
Har bland annat vart i Turkiet en vecka med familjen och en kompis. Hade jätte skoj!
Helt underbart att bara inte gör nått.
Måste bara berätta. Va en mamma och en mormor och två barn från england på stranden. Den yngsta sonen gick upp och ner från vattnet hela tiden. Då grågar mormor "vad gör du för något?" då svarar sonen glatt "jag ska flytta all sand från stranden ut i vattnet" och sen fortsatte han. Tog två händer med sand och gick ut ett par meter i vattnet, släppte sanden och tvättade händerna och sen upp igen. Han hade inga stora händer för han kunde inte vara äldre än 4 år eller nått. Så sjukt roligt. :)
Annars så finns det lite bilder på min facebook!

Ikväll är de fotboll igen. Måste erkänna att jag själv börjar komma på att det inte är den smartaste ideen att spela när man har en skadad fot. Igår hade vi träning och jag hade verkligen jätte ont från steg 1. Men jag ska va med lite på ett hörn. Var nog dåligt med folk ikväll så man får åka dit... :p

Ne nu ska ja ta tag i dagens sysslor. Jag ska åka och handla, baka en paj, och dammsuga, även plocka iordning runt tv och soffa. Så lika bra att sätta fart!


Kommentarer
Postat av: Mariell

Ja, det ska bli skönt att komma hem en stund tror jag faktiskt! :) Försöka hinna med allt man annars vill hinna med hemma.



"I´m putting the sand back in the sea". vad gulligt! :) jag vill höra och se mer från resan någon dag sedan!



Puss och kärlek

2009-06-02 @ 14:56:14
URL: http://reasontobe.blogg.se/
Postat av: josse

ne så sa han inte...han använde: Transfer the sand from the beach to the sea.... å så prata han så där super gulligt.. :D

2009-06-02 @ 16:50:16
URL: http://arrhenius.blogg.se/
Postat av: KSena

Ungar är för underbara! Så är det bara. X-D Gött att höra att ni hade det så bra allihop. :-)



Så nu är det tillbaks till vardagslivet då, hmm? ;-)

2009-06-03 @ 15:10:33
URL: http://kseenaa.livejournal.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0