trötter

ja tusan... nu är man trötter.... jag har inget direkt jobb... jobbar ju lite då och då på harrys! men snacka om att man alltid har saker att göra.... mina dagar är tusan fullpackade av saker... blir galen... efter nyår och efter sälen då måste jag andas och lugna ner tempot så man hinner ta hand om sin vardag..
jaja... n u ska jag SOVA.... har haft en super mysig kväll hos magda och marcus... med godmat, bingo och sällskapsspel...
nu är det stor läge att sova... för i morgon är det mycekt att göra...!
ps... har träffat en kattunge idag... höll på att plocka med henne hem,... så sjukt kär blev jag i henne! :)

Kommentarer
Postat av: KSena

Ja, visst är det kul att ha mycket att göra för all del. Men det är viktigt att ta hand om sig själv och sin vardag med. :-) kram

2010-01-01 @ 12:14:59
URL: http://kseenaa.livejournal.com/
Postat av: Fransson

Hej!! va roligt att se att du har kommenterar på bloggen!! blir mycket glad! ring mig när du har tid så får vi prata;) Ha det bra vännen! kram

2010-01-19 @ 18:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0