snö

Ja visst är det underbart att vakan upp och se det snöa... jag verkligen älskar våra årstider... hoppas bara att det blir en fin vinter... visst jag är fullt medveten om att det kommer försvinna ett par gånger till innan det verkligen lägger sig... det vet väl alla...
dock vart jag fast i boken i morse... läser ju luftslottet som sprängdes och har kommit lite längre än hälften... man vill bara läsa mer och mer... den går ju på bio nu så vill ju se den med.. så ska nog läsa lite till sen innan jag åker och jobbar... nu blir det nog en promenad i snön och sen ner till harrys ochj äta lite lunch hos mickis..!
i eftermiddag ska jag fika med brockis och det blir grymt skoj! :)

i helgen var du mamma och sörens 50 års fest... en mycekt lyckad tillställning... allt gick som på räls.. folket kom, minglade lite, åt en enormt god mat.. och sjöng allsång och tittade på lussetåg... sedan var det music quiz och tårta och sist men inte minst dans... var en mycket trevlig kväll!
bilder kommer när jag fått tag på några.. :)

men ha de guld! :)


Kommentarer
Postat av: KSena

Ja, det var grymt roligt. :-) Du vart ju brutal bakom baren! Det skall jag komma ihåg... ;-)

2009-12-17 @ 20:40:21
URL: http://kseenaa.livejournal.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0