nyfiken

de som känner mej vet att jag är lite smått nyfiken.... :)
så nu undrar jag vilka det är som läser här... antalet varierar och ibland är det riktigt många.. :) så de som vågar stå för att de är här kan ju gärna skriva en liten rad... :)

annars idag har jag tagit svin-sprutan... känns mycket bra.... sen har jag och mor min fart runt och samlat ihop saker till den stora 50 års festen... mycket små pyssel att fixa... mycket skoj om ni frågar mej.... ;)
nu har jag och mickisen vart ute och sprungit.... dock trampa jag ner i ett hål och fick så sjukligt ont i min "icke skadade fot".... (enligt den där jävla mr-röntgen så är det inget fel på min fot men varför har jag då ständigt ont?)
nu väntar vi på en målare sen blir det lite mat och slappa.. :)

ha de gott!!!

Kommentarer
Postat av: KSena

Lite nyfiken var väl en underdrift... host



räcker upp handen Stor kusin långt bort anmäler sig som läsare!

2009-12-02 @ 06:59:50
URL: http://kseenaa.livejournal.com/
Postat av: M

Jag läser! Bara lite tankspridd så jag glömde i villan att skriva.. Bomull i huvuvdet?

Japp..

2009-12-04 @ 14:04:19
URL: http://astafia.blogg.se/
Postat av: mariell

jag läser ibland när jag hinner. Inte varje dag, men några gånger i veckan iaf. Inte alltid jag kommenterar, (eller du låter kommentarerna vara kvar?), men inte så ofta du kommenterar hos mig heller? :P



själv varierar mina antalet läsare mellan 8-20. har ingen aning om vilka det kan vara, men det är lite mystiskt så i bloggvärlden, ju. :P



2009-12-05 @ 18:59:43
URL: http://reasontobe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0