Juldagen

Då har det verkligen vart... det som jag aldrig trodde... det har vart en vit jul... snacka om att det var många år sedan sist... UNDEREBART!! :)
Igår då var det julafton... och på denna dag så ser man på kalleankas jul hemma i soffan och sedan begav vi oss till moster som bor utanför tibro där även en kusin var med sin karl... det blev julmat, lite tv, massa små prat, paketöppning och sällskapsspel... grymt skoj, sverige spelet.. man behöver inte vara superduper smart för att vinna det handlade mest om hur tärningen hamnade... men sen om man var smart så underlättade de väl och man behövde inte stå över allt för många gånger... detta spel ska jag nog leta upp och det kan bli aktuellt för nyår... ;)
sedan styrde vi oss hemåt när klockan närmade sig ett på natten... då återstod lite paketöppning här hemma för vi tog inte med alla ända till tibro.. så kom i säng framåt två, halv tre.. så de blev en lång julafton.. men de var mycket kärlek! idag är det juldagen och jag ska jobba ett antal timmar... fin lön i januari.. men innan det ska jag hämta kärleken vid tåget, öppna lite mer julklappar och sen även träffa töserna från gymnasiet.. inte alla tösert men vi som umgicks mest.. ska bli skoj för vissa av er har jag inte sett på åratal...

det är ju så typiskt att man inte kan sova heller... när man somna vid halvtre i natt och ska jobba hela kommande natt så borde man sova... men nej då.. kunde inte sova en minut längre än nio... låg klarvaken då... så när jag väl kommer komma hem när jag slutat kommer jag vara död!!! men detta ser vi fram emot... bästa kvällen på året!!! :)

ne nu ska jag försöka hitta på något vettigt.. kasnke en promenad... eller varför inte lägga sig i soffan under en filt och se en film...! det är ju trots allt jul! :)

Kommentarer
Postat av: Mariell

God jul alskade. Forsokte skicka mms jag med till dig. Men funkade inte. Sedan sa haller ditt pa att ramla in igen och igen och igen, men det gar aldrig hamta. :( Var sa roligt att prata igar. !!



Blev lite manga drinkar senare och kalle anka mitt i natten. Sa segt imorse att komma upp och vara frasch for massagegaster. Men, det ar ju bara julafton en gang om aret. Alskar dig, saknar dig. alskar allihop och saknar allihop. Puss puss puss och puss.

2009-12-25 @ 14:11:02
URL: http://reasontobe.blogg.se/
Postat av: KSena

Var ruggit roligt att spela spel och umgås med er! :-D Och jag håller med. Det spelet var förvånansvärt kul! En guldklimp lilla mamma lyckats hitta. :-) Hoppas jobbandet gick bra, gumman!

2009-12-26 @ 22:13:33
URL: http://kseenaa.livejournal.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0