ja sånna är vi!

Ja, jag får väl hålla med... det är en typiskt oss grej att lyckas sätta igång ett larm... när vakten kom till vår hytt så hörde vi i hans radio att någon sa till han att säga till tjejerna i hytten att inte stå under brandlarmet nästa gång de fönahåret... men vadå... två blondiner från sverige... de kan va svårt att komma på sånt själva ibland... ;)

jo ja hoppas verkligen att jag kommer på va ja vill bli... nått borde ju passa en liksom.... just nu känns det som jag inte vet nått.... men men... borde väl inte vara omöjligt...!

annars är det mycekt pyssel och tissel och tassel om mammas 50 års fest på lördag... det är häften, bordsplacering och överraskningar som ska planeras... lite små skoj faktiskt... eller riktigt skitskoj om jag får säga det själv... så fest fixare kan jag tänka mig att bli... :p men det tror jag inte man blir någon miljonär på här i skövde.... skövde tycker jag liksom är en sån trevlig stad så kan tänka mej att bo kvar här nämligen...

annars så har jag en mega klump imagen för morgon dagens tenta... i vanliga fall har man ju alltid omtenta efter om man skulle missa men det har man inte nu.. då skulle ja få ig! och det vore mindre bra! så borde ju inte sitta här och skriva men var tvungen att visa mamma och pappa kort och film från när vi badade med delfinerna... gillade det skarpt :)



så söta och underbara djur!



Kommentarer
Postat av: KSena

Det måste ha varit hur häftigt som helst att bada med delfiner! Avundsjuk jag blir! :-D



Ser fram emot festen på lördag! Skall bli grymt skoj!

2009-12-08 @ 22:18:04
URL: http://kseenaa.livejournal.com/
Postat av: M

Se inte farligt mysigt ut! Blir inte ALLS avundsjuk när jag ser det där... :)



Och ja, allergi sprutor var det.. Eller ja, om jag hade fått dom. Men det fick jag inte igår.. doktorn ville inte ge mig dom...

2009-12-09 @ 13:33:51
URL: http://astafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0