ge upp!

snälla rar söta. vill bara bli av med min snuva å till råga på allt så har ja något sjukligt ont i huvdet. kan de inte bara ge upp å släppa.

denna dagen har faktiskt gått i en himla fart. vakna väl vid halv tio, gick upp åt lite. kollade på ett avsnitt av vänner för att sedan få syn på symaskinen. så satte mej å börja sy på klänningen. köpte ju typ för ett bra tag sen men har aldrig kommit igång. kom bra långt idag så är itne mycket kvar. dock nu ser jag att den kommer nog bli lite stor. gör ju denna lite som ett test så om jag får för mej att göra en till så kan ja göra den mindre. :) får se hur de blir när de sista bitarna kommer på plats. men skoj är de, iaf när man väl kommer igång. efter de laga ja å mamma mat, potatis å pannbiffar. å snacka om tempo. hade nämligen 45 min tills träningen börja. gjorde även nått ärende där mellan. hämta ett par jeans på ändringsateljen, posta ett brev å lämna in en film på sigges.
sen for ja till brottningen. hann precis i tid. dock lite för sent för att hinna fläta tjejernas hår. de börjar bli lite väl bortskämda med de nu. :p men de e skoj. körde tjej träning, full fart. nya grepp å massa match. allt för att de ska lyckas i helgen! hoppas hoppas hoppas :)
sen va de stora gruppen. va ett tag sen jag va med. å gud så skoj. men gud så jobbigt. efter innebandyn så hade ja redan fått ett blåmärke på knät å ett antal bollmärken på bena eftersom ja ahde shorts idag. sen va de full fart. agerade docka åt pontus å oliver. å va man flög. inga dåliga svingar på de kasten. känns att falltekniken inte är den samma. :p men de kommer man in i. sen så va de match mot elof. helt jäkla omöjligt. han vet ju precis hur han ska gå så ja inte har en chans, blir så irriterad. men så skoj å gå mot han. den kroppen hörrni tjejer, den är inte att leka med. ;)
efter de vart ja påhoppad av pontus å oliver. oliver skruva bena åt ena hållet å pontus kroppen åt andra. kan nog va de som ligger i grund för mitt fruktansvärda ryggont. men ja e inte klen så ja ska inet klaga. de är ingen som tycker synd om en för de. bara att bita ihop å gilla läget. sen så har ja fruktansvärt ont i foten oxå. kände inget under träningen men nu gör de ont så jag bara vill lipa. måste nog ringa dr. S en gång till. detta går inte. inte om ja vill träna något i mitt liv framåt.

å på fredag ska jag till gbg med detta underbara gäng.! ska bli så skoj. men ska hem å jobba lördagen på bogrens. det är lite på gott å ont. vill egentligen vara kvar men de e jag teron å fia i depå baren. ett oslagbart team. :D

de va nog tackvare mamma jag sydde idag faktiskt. hon bad mej nämligen att sy två kuddfodral igår å då när ändå symaskinen va framme så vart ja sugen. :D
sen dela jag å mamma på en flaska vin igår med. så gott. man får ju passa på när man är ledig. :p ett rött sött körsbärsvin, riktigt smarrigt. men måste nog erkänna att ja föredrar vita viner. sen kolla vi på shf:s andra semifinal. de va la sådär bra spel från båda lagen så de va jämt men tyvärr förlora skövde. så då blir de iaf två matcher till. men tror ändå att hf lyckas att ta sej till final.

sen en sak till som man kan glädjas åt. turkiet resan är betald å klar. så jäkla gött! nu är de bara att räkna ner dagarna å de e typ bara en månad kvar så de kommer gå fort.
något annat ja räknar ner är tiden tills jag får gå hem. jag är liksom trött redan. har nu jobbat 2 av åtta timmar så svårt att se slutet. men måster erkänna att de är för jävla underbart att komma hem å få lägga sej å sova tills man vaknar. då finns de inget bättre i hela världen än ens säng.
ne nu vet ja inte riktigt va ja ska skriva mer. ska nog ta tag i någon syssla å börja jobba. :)


Kommentarer
Postat av: Mariell

Nu spelas tingeling på radion och jag läser bloggar..:P livet är fantastico :) Jobba på!

2009-04-26 @ 11:22:04
URL: http://reasontobe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0