En trevlig kväll

Jo, ja sitter här har nu kommit hem från Oskar... Kollat på filmen Mr.Deeds... lite små lustig var den allt... :) sen så har oskar vart elak som alltid.... mobbat mej för ja inte hänger med i musik världen..... va en himla massa låtar som man bara skulle ha hört och som var bra som ja inte ens visste fanns.... herrejösses alltså.... hälften va KASS! ;) 

sen måste ja tillägga att handbollen är verkligen super rolig...! tyvärr så har ja ont i foten..... har verkligen jätte ont...! å ja gråter mej till söms varje kväll för att ja inte får spela...! ja kommer verkligen aldrig sluta med det.....! 


 
sen måste ja säga att de e rätt gött å vara ledig.... skulle gått ut på torsdag men ack nej så får ja jobba....! men på fredag då smäller de....! :p då äre fest.... :)  kan inte garantera att ja kommer vara helt nykter...!
risken finns att de blir ett par drinkar!



det är iaf ja å oskar...! sen hoppas vi på sebbe oxå... erik å jessica är nog oxå på... ;) sen får vi se vilka vi blir.... fest blire iaf...!

ne uppföljning kommer...! de kan du räkna med... ska få denna blogg på fötter igen...det blir lite roligare för alla då...! så ska verkligen anstränga mej...! :p hmmm... får se hur länge de håller men iaf nu säger ja de... !


Kommentarer
Postat av: Madde

Ja, tycker allt att du ska få bloggen på fötter igen ;) Jag har gjort mitt bästa ikväll för att få min resdagbok och min bilddagbok på fötter igen :) Snart ses i igen gumman :D pussochkram<3

2008-10-15 @ 11:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0