onsdag

i dag är de då onsdag!
å viktor är äntligen i skolan.... han har haft studiedag i två dagar nu...
å vi två hemma själva funkar inte riktigt....!

idag är de då säsongens sista hemma match....! spännande!
får se hur detta kommer gå....

sen äre jobb.... 100 dagar kvar till studenten.. fan va kul vi hade förra året...! tider de...!

å på lördag börjar kvällen hos erika på mary kay sen blire vatra en sväng på någon tjejkväll med smink å hår å lite sånt...! sen när ställena öppnar så blire de la över till bogrens... :) kan nog bli en riktigt trevlig kväll tror ja!

ne nu ska ja ut å gå..! för tusan så redig ja blivit nu... varje dag.. inte något undantag...! känns gött.. :)

Kommentarer
Postat av: Guess who ;)

Ja du vännen, du är bra mycket bättre på att uppdatera din blogg än vad jag är på att uppdatera min... Riktigt redigt att gå ut och gå varje dag, jag är för lat för att göra det :/ Men skulle verkligen behöva det, usch, har ingen energi alls längre, jag som hade så mycket energi och bus i mig... Vet du vem det är än? :p Någon som saknar dig och din soffa nått fruktansvärt! :) Hoppas matchen gick bra, ser fram emot att få läsa uppdatering om den snart =)
Take care
puss och kram från andra sidan jorden :)

2008-03-05 @ 10:47:45
URL: http://faraway.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0